Naprawa dużego AGD


    Jaki sprzęt chcesz naprawić?

    Co dzieje się ze sprzętem?

    Opisz dokładniej problem

    Dołącz zdjęcia usterki jeśli to możliwe

    Termin usługi

    Dane zleceniodawcy

    Jak mamy poinformować Cię o wiadomości od serwisu

    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny oraz email w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji zgłoszenia naprawy. Administratorem danych osobowych jest PHU AGD Marek Ossowski , ul. Sierakowska 12, 05-080 Izabelin NIP 527-015-28-05. (Polityka Prywatności).


    Naprawa dużego AGD


      Jaki sprzęt chcesz naprawić?

      Co dzieje się ze sprzętem?

      Opisz dokładniej problem

      Dołącz zdjęcia usterki jeśli to możliwe

      Termin usługi

      Dane zleceniodawcy

      Jak mamy poinformować Cię o wiadomości od serwisu

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny oraz email w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji zgłoszenia naprawy. Administratorem danych osobowych jest PHU AGD Marek Ossowski , ul. Sierakowska 12, 05-080 Izabelin NIP 527-015-28-05. (Polityka Prywatności).

      SERWIS

      Jak działamy?

      Zapraszamy do odwiedzenia jednego z naszych punktów usługowych, gdzie skorzystasz z wysokiej jakości naprawy sprzętu AGD. Możesz również zgłosić usterkę poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego i zamówienie kuriera, który odbierze sprzęt bezpośrednio z Twojego domu. Sprawdź, jak łatwe to jest!

      2.

      Proszę przekazać kurierowi uszkodzony sprzęt do naprawy.

      3.

      Naprawa sprzętu

      4.

      Naprawiona elektronika wraca do Ciebie.

      SERWIS

      Jak działamy?

      Zapraszamy do skorzystania z usług naszych autoryzowanych serwisów, gdzie można skorzystać z wysokiej jakości napraw sprzętu AGD. Można również zgłosić usterkę poprzez formularz online i zamówić kuriera, który odbierze sprzęt do naprawy w domu. To bardzo wygodne i proste!

      2.

      Proszę dostarczyć kurierowi sprzęt do serwisu.

      3.

      Naprawa sprzętu

      4.

      Naprawiony sprzęt zostaje odesłany do Ciebie.

      Przygotowanie urządzenia do wysyłki.

      Aparaturę, zwłaszcza ekspresy, trzeba oczyścić z wody, kawy i osadów.

      Aby uniknąć zabrudzenia ekspresu kawowego wytrzepanymi resztkami kawy, zaleca się zabezpieczenie komory mielenia taśmą o delikatnym kleju.

      Urządzenia z czarnymi, lśniącymi plastikowymi obudowami są szczególnie podatne na zarysowania, nawet od delikatnych elementów styropianowych, dlatego zaleca się owiniecie ich folią przed spakowaniem.

      2. Fabrycznie zamknięte opakowanie albo tekturowa skrzynka.

      Aby zagwarantować bezpieczeństwo urządzeń i zminimalizować ryzyko uszkodzeń, zaleca się staranne pakowanie wszystkich przesyłek. Najlepiej skorzystać z oryginalnego kartonu oraz oryginalnych wkładów i zabezpieczeń.

      Jeśli nie masz oryginalnego opakowania, użyj zamiast tego sztywnego kartonu na zewnątrz.

      3. Ochrona urządzeń podczas przesyłki

      Rozmiar pudełka winien być trochę większy niż urządzenie, które jest wysyłane. Między kartonem a urządzeniem na dolnej, górnej i bocznych częściach powinny być umieszczone dodatkowe materiały zabezpieczające, takie jak styropian, wkłady kartonowe, poduszki powietrzne, folia bąbelkowa. Materiały zabezpieczające powinny być ułożone w taki sposób, aby uniemożliwić przemieszczanie się zawartości wewnątrz opakowania. Dodatkowo, wypełnienie powinno chronić urządzenie przed wstrząsami.

      4. Dodatkowe akcesoria

      Dodatkowe akcesoria, takie jak pojemniki na mleko, dzbanki szklane i przystawki, powinny być zapakowane osobno, aby uniknąć ewentualnych uszkodzeń wzajemnych. Nie umieszczaj dodatkowych elementów, na przykład wtyczek czy łyżek do kawy, pomiędzy karton a sprzęt.

      5. Obklejenie oraz oznakowanie pudełka.

      Aby zabezpieczyć przesyłkę, trzeba skorzystać z wytrzymałej taśmy, która zabezpieczy przed otwarciem. Na opakowaniu należy umieścić odpowiednie oznaczenia ostrzegawcze, takie jak "Uwaga, szkło" czy "Delikatny towar".

      Sprzęt został źle spakowany!

      Niewłaściwie zabezpieczony sprzęt może zostać uszkodzony w trakcie przewozu.